1 sonuçtan 1 ile 1 arası
  1. #1
    Status
    Offline
    SantoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Founder
    Üyelik tarihi
    Jan 2013
    Yaş
    33
    Mesajlar
    2,593

    gucresim
    Güç Puanı
    1922


    Yazı Boyutu

    Vücut Geliştirmeye Yeni Başlayanlar Antrenman Programı

    Sponsor

    Vücut Geliştirmeye Yeni Başlayanlar Antrenman Programı


    Vücut Geliştirmeye Yeni Başlayanlar Antrenman Programı takip edenler , bedenlerinin birden isyan etmemesini sağlayan ve enerjilerini düşürmeyecek olan vücut geliştirme programlarına yönelmelidirler. Yeni başlayan kişiler için vücut geliştirme programı noktasında onların en büyük yardımcılarından biri vücut geliştirme programı esnasında kullanmaları önerilen ek besin veya sporcu besinleri olacaktır. Enerjisi düşmüş bir bedenin vücut geliştirme programları noktasında pes etmesi kaçınılmazdır.

    Bu nedenle özellikle başlangıç seviyesinden itibaren ek besinler sporcu besinleri kullanılması önerilmektedir. Sizlerle başlangıç seviyesi için vücut geliştirme programı paylaşacağız. Yeni başlayanlar için onların kaldırabilecekleri hareketler etrafında sunulan bir program bu. 1 gün çalışma 1 gün dinlenme şeklinde uygulayacağız yeni başlayanlar için vücut geliştirme programını.

    Ek besin ihmali yapmadan uygulanması gereken bu program farklı vücut bölgelerine göre ayrı hareketlerle uygulanmaktadır. Programın 2 ay süre uygulanması uygun görülmüştür.


    Yeni başlayanlar için vücut geliştirme programı vermek gerekirse şu şekilde alternatif bir program uyguluyabilirsiniz :
    1.gün
    Göğüs Bölgesi Hareketleri
    Bench press 4 x 8 tekrar
    Dumbell fly 4x 8 tekrar
    Peck Deck 4x12 tekrar
    Ön kol kası Hareketleri (Pazu)
    Barbell Curl 4 x 8 tekrar
    Alternete dumbell curl 4 x 8 tekrar
    Wrist curl 4 x 8 tekrar
    Karın Bölgesi İçin
    Mekik 75
    Ters mekik 75
    Sopa ile dönme 200
    ---------------------------
    2.gün

    Omuz Bölgesi Hareketleri

    Multpres station 4 x 8 tekrar
    Dumbell raise 4 x 8 tekrar
    Uprght rowing 4 x 8 tekrar
    Arka Kol(Triceps)
    Barbell press 4 x 8 tekrar
    Pushdown 4 x 8 tekrar
    Hammer curl 4 x 8 tekrar
    ---------------------------------------
    3.Gün
    Bacak Bölgesi Hareketleri

    Squat 4x8 tekrar
    Leg extension 4 x 8 tekrar
    Leg curl 4 x 8 tekrar
    Baldır
    Calf raise 4 x 10 tekrar
    Sırt Bölgesi Hareketleri
    Deadlift 4x8 tekrar
    Lat pulldown 4 x 8 tekrar
    Rowing machine 4 x 8 tekrar

    Karın Bölgesi İçin
    Mekik 75
    Ters mekik 75
    Sopa ile dönme 200
    -------------------------------------
    İyi ısınmadan vücut geliştirme programına başlamayınız ...

    RESİMLİ YENİ BAŞLAYANLAR VÜCUT GELİŞTİRME PROGRAMI İÇİN TIKLAYINIZ !


  • Konuyu değerlendir: Bu konuyu beğendiniz mi?

    Vücut Geliştirmeye Yeni Başlayanlar Antrenman Programı


    Değerlendirme: Toplam 0 oy almıştır, ortalama Değerlendirmesi puandır.

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90