6 sonuçtan 1 ile 6 arası
  1. #1
    Status
    Offline
    SantoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Founder
    Üyelik tarihi
    Jan 2013
    Yaş
    34
    Mesajlar
    2,601

    gucresim
    Güç Puanı
    2038


    Yazı Boyutu

    Vücut Geliştirme Orta Seviye Antrenman Programı

    Sponsor

    Vücut Geliştirme Orta Seviye Antrenman Programı


    Vücut geliştirme programları
    her bünye için farklı şekillerde olabilir. Yaş ve yaşam tarzı yapılacak aktiviteler üzerinde oldukça etkilidir. Doğal protein kaynaklarından alıyor olmak, gıda takviyeleri ile destek yapmak, zararlı alışkanlıklardan uzak kalıp, uyku düzeni oluşturabilmek önemlidir. Orta seviye vücut geliştirme programı bir süre sporla uğraşmış ve bedenini bu yönde eğitmiş kişiler için uygun olabilir. Direkt olarak böyle bir antrenmanın içerisine girmek kişiyi zorlayacağı için ilk etapta vücut daha küçük idmanlarla forma sokulmalıdır.

    Orta seviyede vücut geliştirmek için program önerisi

    Antrenman için belirli kurallar koyulmalıdır. Orta seviyeli vücut geliştirme programında

    2 gün idman- 1 gün boş
    1 gün idman- 1 gün boş

    Gibi günler belirlenmeli ve aksatılmadan programa uyulmalıdır. Bu şekilde uygulanacak olan antrenman programı orta seviyede vücut geliştirmek isteyen kişilerin tercih edeceği programdır. Hedeflenen gücün doğru kullanılması ve kas kütlesinin yoğunlaşmasıdır. Ağırlık çok çalışıp vücudu yormak ve bedene gereksiz yere yüklenmek yerine kaslara yönelik çalışmalar yapılarak yorulmamak gereklidir. Bu esnada vücudu beslemek ve gıda takviyeleri ile enerji açığa çıkarmak gerekecektir. Vücut harcayacağı miktarda kalori alamazsa yapılan çalışmalardan da verim almak mümkün olmayacaktır.

    Örnek bir program şu şeklide olabilir;


    Pazartesi göğüsler için çalışma yapılabilir: dumbbell presses, flat bench presses, flat dumbell flyes, cable crossovers gibi çalışmalar setlere bölünerek gerekli sayıda tekrar yapılabilir.


    Salı bacak çalışması yapılabilir: leg curls, leg presses, squats, stiff legged deadlifts gerekli sayıda setlere ayarlanarak tekrarlanmalıdır.


    Çarşamba: dinlenme günü olarak belirlenebilir.


    Perşembe: sırt çalışmak için antrenman düzenlenebilir: barbell shrungs, high pulls, dumbell rows setlere bölünerek sırt kaslarını çalıştırmaya yönelik hareketler yapılabilir.


    Cuma: dinlenme günü olarak belirlenebilir.


    Cumartesi: omuz ve arka kol kasları hedeflenebilir. Bunun için machine laterals, dumbell presses, barbell presses, dumbell laterals çalışmaları setlere bölünerek yapılabilir.


    Pazar günü ise dinlenme tercih edilerek haftanın belirli günleri idman yapılarak arzu edilen görüntüye ulaşılabilinir.

    (Kopyalanıp,Çoğaltılması Kesinlikle Yasaktır ! Her Hakkı Saklıdır!)
    BF EKİBİ

    ABB (09-17-2013) Güç Verdi

  2. #2
    Status
    Offline
    blancia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Blancia
    Üyelik tarihi
    Nov 2013
    Mesajlar
    32

    gucresim
    Güç Puanı
    30


    Yazı Boyutu

    Cevap: Vücut Geliştirme Orta Seviye Antrenman Programı

    hocam 3.aydan sonraki bölgesel programınızla bu program arasındaki fark nedir ,hareketler aşağı yukarı aynı gibi ,bide santor a biri sormuştu 3 aylık fitness programından sonra bu programa geçebilirsiniz diye ?

    ZeusS Beğendi.

  3. #3
    Status
    Offline
    ZeusS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Yasaklı
    Üyelik tarihi
    Apr 2013
    Yaş
    27
    Mesajlar
    0

    gucresim
    Güç Puanı
    26


    Yazı Boyutu

    Cevap: Vücut Geliştirme Orta Seviye Antrenman Programı

    Alıntı blancia Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam 3.aydan sonraki bölgesel programınızla bu program arasındaki fark nedir ,hareketler aşağı yukarı aynı gibi ,bide santor a biri sormuştu 3 aylık fitness programından sonra bu programa geçebilirsiniz diye ?
    Gerekli cevabı verdim, gördüysen eğer

    blancia (11-18-2013) Güç Verdi

  4. #4
    Status
    Offline
    blancia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Blancia
    Üyelik tarihi
    Nov 2013
    Mesajlar
    32

    gucresim
    Güç Puanı
    30


    Yazı Boyutu

    Cevap: Vücut Geliştirme Orta Seviye Antrenman Programı

    teşekkürederim hocam gördüm

    ZeusS Beğendi.
    ZeusS (11-18-2013) Güç Verdi

  5. #5
    Status
    Offline
    murat58 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    Oct 2014
    Mesajlar
    6

    gucresim
    Güç Puanı
    10


    Yazı Boyutu

    Cevap: Vücut Geliştirme Orta Seviye Antrenman Programı

    Slm arkadaslar 3 aylik programi bitirdim ve buna gectim.Bu programda her bolgeyi haftada 1 kere calismis oluyoruz.Sizce yeterli mi? Ornek pazrtsi gogus yapiyorum 2 gun gogus kaslari agriyo 3 .gun kendine geliyor.bir sonraki pazRTesi gelene kadar kas kaybi yasanmaz mi veya gelisme saglanir mi.kisaca ozetlersem her bolgeyi haftada 1 gun calismak yeterlimi


  6. #6
    Status
    Online
    jaykm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Deneyimli Üye
    Üyelik tarihi
    Jul 2014
    Yer
    Bursa-izmir
    Mesajlar
    281

    gucresim
    Güç Puanı
    228


    Yazı Boyutu

    Cevap: Vücut Geliştirme Orta Seviye Antrenman Programı

    reklam
    Alıntı murat58 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Slm arkadaslar 3 aylik programi bitirdim ve buna gectim.Bu programda her bolgeyi haftada 1 kere calismis oluyoruz.Sizce yeterli mi? Ornek pazrtsi gogus yapiyorum 2 gun gogus kaslari agriyo 3 .gun kendine geliyor.bir sonraki pazRTesi gelene kadar kas kaybi yasanmaz mi veya gelisme saglanir mi.kisaca ozetlersem her bolgeyi haftada 1 gun calismak yeterlimi
    kası her açıdan iyi bir şekilde çalıştırırsan yeterlidir. eksik bölgeler haftada 2 de girilebilir

    Hayalleri için yola çıkanlar asla yorulmazlar.

  • Bu konuyu beğendiniz mi?

    Vücut Geliştirme Orta Seviye Antrenman Programı

    Güncel Beğeni


    Değerlendirme: Toplam 1 oy almıştır, ortalama Değerlendirmesi 1.00 puandır.

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90